Fat Burning

Класът се състои от подготвителна част (загряване) от 8-10 минути, нискоинтензивен и високоинтензивен аеробен комплекс от 20 минути, като в рамките на последния понякога се предлага за разнообразие степ-аеробика или елементи на тае-бо. Тези първи 30 минути са на фона на 136-140 битова ритмична музика, която подсъзнателно мобилизира трениращите и ги стимулира да следват точно движенията на инструктора.

 

След кратък 1-2 минутен преход за нормализиране на пулса, се провежда работата по отделни мускулни групи с използване на гирички, тояги, топки или собствено тегло – общо около 20 минути, като се акцентира повече на коремна мускулатура, седалище и бедра. Целта е добре загретите от аеробната част мускулни групи да продължат процеса на „топене“ на мазнините, като в същото време се стягат и оформят.

 

Накрая следва разтягане (стречинг), което отнема между 8-10 минути. Изключително важна и, за жалост, често подценявана част от тренировката, която позволява на току-що работилите мускули да релаксират и бъдат добре кръвоснабдени, което от своя страна ги прави красиво оформени.

График

Неделя – 11:00 ч

Подобни класове

Jumple
Зумба
Fitness

At FitSpot DC, we teach functional movements with emphasis on technique, progression, and efficiency. Our belief is that while FitSpot isn’t for everyone, anyone can do FitSpot.

FitSpot

Making the decision to join a gym is a great first step towards improving your health and quality of life. At ShapeForce, we are here to help make your gym experience fun, effective and easy.

Инструктор

IMG_7623

Дора Симеонова

People Say

It should go without saying that designers, now more than ever, have to design with a mobile-first mentality.
Kate Doe
Trainer