Пилатес

Системата Пилатес съчетава упражнения от комбинирана гимнастика, йога и каланетика. Главната й цел е укрепване и тонизиране на мускулите, гъвкавостта, равновесието и подобрената стойка на тялото. Основната цел на упражненията е да заздравят мускулите свързани с гръбнака и тези намиращи се около и в дъното на коремната кухина. Основните принципи на Пилатеса са центриране, дишане, прецизност, концентрация и преливане в движения.

 

Практиката е подходяща за хора с различни нива на физическа активност.

 

Пилатесът се смята за щадящ вид спортно натоварване, тъй като въздейства меко на мускулите и едновременно с това ги тренира и развива. Упражненията разтягат мускулите, като запазват тяхната маса.

 

Този един час освобождава напрежението и помога за извайването на красиво и здраво тяло.

Занятията за подходящи както за хора, които не са се занимавали със спортна дейност, така и за тези, които са физически активни.

График

Сряда – 18:00 ч

Четвъртък – 9:00 ч

Подобни класове

Йога
Каланетика
Fit Ball
Стречинг

Инструктори

received_7176646053317047

Деница Миркова

IMG_8039

Нели Георгиева

People Say

It should go without saying that designers, now more than ever, have to design with a mobile-first mentality.
Kate Doe
Trainer